Ice Cold Water

Facebook Badge

2009 m. balandžio 13 d., pirmadienis

Velykų antroji.

Vakar, kaip visi žinome, buvo Velykos. 
Taigi, aš sumaniau pradžiuginti namiškius savo kepiniais. Susiradau receptą (www.tastyart.lt), kurį jau buvo išbanžiusi mano B*Miglė irrr iškepiau skaniųųjųų Brownies. 



Labai džiaugiausi, nes man pavyko iškepti beveik taip, kaip  Coffee Inn`e pardavinėja.;DD 
Nepaisant to, kad kai susirinko visi ir valgėm...valgėm..valgėm. Buvo skanu. Atskleisiu jum tokią, lyg ir paslaptį (chichi) man Vėlykos tikrai kaip ir savotiška šventė+ , nes aš šiaip nevalgau kiaušinių, tik per Velykas. Tai ši diena tampa ypatinga, nes kiaušiniai būna labai skanūs:) 

Bet kita Velykų problema yra ta , kad apskritai tai LABAI nėra ką veikti! Na aišku - suaugusiems yra: jie geria, linksminasi, kalba su senai matytomis giminėmis (jei tokių yra netoliese), bet ką veikti vaikams?? (na, vaikai...gali žaisti, bet 15-17 metų?)  Taigi, apsidžiaugiau sulaukus įseserės skambučio ir žodžių: "Gal kur nors nuvarom?:)"
Buvo gan neįtikėtina eiti miesto centru, o parduotuvės palei mus - visos buvo uždarytos... Taigi, nuėjom pasėdėt/išgert kavo i coffee Inn`ą. {(mm) Buvo gardu.}, o vėliau nusprendėm nuvažiuoti iki Akropolio. Atsidanginusios ten, buvo 18h. Tik įžengusios vidun, pamatėm, kad parduotuvės jau užsidarinėėja.. nusivylusios sugalvojom visgi varyt į Panoramą, nes ten turėtų būt atdara. Ir TAIP, mums payko rasti dirbančių parduotuvių;DDD Be to dar ir renginiai vyko tenai;)) Ir aš batuuuus pagaliau radau/ir nusipirkau!!! :) 

Taigi štai - išvada viena - Lietuva, Vilnius ir visi.. tūrėtų būt organizuotesni žmonės: rengt renginius, linksmint tą mūsų vargšę Lietuvėlę, nes baisu žiūrėt: eini gatve (čia vakar) ir beveik nėr gyvos dvasios. Vaikšto kažkokie apspangę žmonės, vienas kitas turistas. Ką jie galvoja apie mūsų ''šventę'', jei nieko nemato: jokių renginių, nieko.. {?} 


Taigi - nepatingėėkit daryti gero! 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą