Ice Cold Water

Facebook Badge

2009 m. balandžio 4 d., šeštadienis

Šeštadienio Pradžia*

Pagaliau mano blogas jau bus rašomas;DD Daug laiko vis norėjau pradėt, bet vis neprisiruošdavau. Na, o nuo dabar ta bus pradėta. 

Vakar mane labai pavasariškai nuteikė alfa.lt perskaitytas straipsnis, kad Marse dabar matomas aiškus pavasaris.. Kažkaip net..Aah##. Kaip gražiai skamba (happy)  

Be to, dar ir koks nuostabus oras už lango!! Norisi tučtuojau pradėti dieną: rengtis ir bėgti į laukąą, pasivaikščioti, ar šeip ką nuveikti!! 
Grojantys Counting Crows irgi kažką krečia su mano puikia nuotaika!!! (smile)

Tai štai, noriu pasakyti tai, kad rašysiu čia dalykus, kurie man įdomūs, atkriepiantys mano dėmesį. Tai gali būti bet kas: nuo FASHION dalykų iki mokslo skilties.. !!

Taigi! Linkiu visiems gero šeštadienio. Nuveikit ką nors naudingo, arba šeip patynginiaukit ir palepinkit save skaniu maistu arba padarykit tai, ką senai norite/trokštate!!!  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą