Ice Cold Water

Facebook Badge

2010 m. sausio 17 d., sekmadienis

From Perfection.. to tragédie.


SUNDAY.

it had to be perfect...

...Bet nebuvo.
Nuo lengvo *sad* pereidamas link hard *sad*, taip sekmadienis tapo neatpažįstamas. O juk
viskas buvo kaip iš pieno plaukę.. atsikėliau nutviekstame saulės kambaryje (savo, ta prasme) su vyriškais marškiniais, kuriuos nesenai įsigyjau, nes labai tokių norėjau, pasiražiau ir nusišypsojus sau, supratau, kad svajoju apie Caramel Machhiato. Supratus, kad noriu kompanijos, parašiau keliem žmonėms, su kuriais malonu ir gera bendrauti. Aš tik norėjau praleisti sekmadieni su jais. Viena - negalėjo, kita- jau išeidinėjo į porto klubą, dar kita - važiavo
namo (beveik), oo dar kita...na, jai nenorėjau rašyt, nes.. pasidarė keista...tiksliau, idomiai viskas krypsta. Iš jos.. pusės.. anyway-
Visi buvo busy arba negalėjo. taigi- aš pasidariau pusryčius, išsispaudžiau
fresh orange juice ir tęsiau sekmadienį.
Po kelių valandų tinginiavimo ir naršymo interneto platybėse, parašė mano sportininkė, kad jau ji po gym`o, ir ar pasiūlymas is dar galioja. Padvejojus pora minučių, ar aš vis dar noriu, kur nors eiti, aš visgi sutikau. Sutikau, vos ne vien dėl to, kad jau buvo gaila niekur neišeiti...
Bet.. (šitas žodis yra galingas), bet kaip ir buvo galima tikėtis- beveik susiruošusi gavau sms: "Oo gal...gal visgi nevarom (ir t.t.)".. Parašiusi, kad tuomet eisiu viena, gavau atsakymą: "oiiii, nenenene!!!...varau su tavim aš,-nieko nezhinauuuu;**** ". Susitarėm, kur ir kada susitikt - #BAM!# gaunu sms: "mama neišleidžia visgi;((( sorry"Eh.. speechless. . .
Bet ne vien apie tai norėjau pasakyt. Tiksliau, net pati nebežinau..

Bet paskutinis įvykis buvo toks: Katė vėl pradėjo daryt ant sėdmaišio, ir kai ją staigiai patraukiau, ji sumiaukė taip gailiai, kaip niekad.. tada man pradėjo ristis ašaros skruostais.. krito žemyn. KĄ AŠ DARAU?? Vos ne išsilieju ant katės, nors ji visiškai neturi nieko bendro su mano problemom, kurios yra arba įsivaizduojamos, arba jų nėra, bet kaip kai kam užsiminiau, tai yra - nooras turėti kažką, kuo galėtum rūpintis ir jam tai būtų nors kiek svarbu ir panašei..

eh.. ruined sunday :(


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą