Ice Cold Water

Facebook Badge

2009 m. birželio 22 d., pirmadienis

Limffffmazgiai... ir jų uždegimas.


Šiandien, pašventusi likusias jėgas, nuėjau į polikniniką sužinoti -kas man atsitiko?

- Naktis buvo nepakenčiama:
  • Karščiavimas
  • Negalėjimas nuryti seilių (be nerealaus skausmo)...
Taigi - ...o dar manoji gydytoja atostogavo.teko eiti pas kitą.. SUŽINOJAU, kad man gerklės/limfmazgių uždegimas. -Mamos žodžiais - `prisitūūsinai`. *Gal ir taip- bet nesigailiu!!
Ji šiandien privertė pasijusti kažkokiai freak..tipo aš kalta, kad susirgau.. Neiškentus jos nesamonių taip jai ir pasakiau:
- Peršalt nėra nusikaltimas!!! Jaučiuos lyg smerktum mane dėl to kad peršalau!! Nesamonė kažkokia!!
Taigi - man gerklės uždegimas. O rytoj važiuoju į Juodkrantę ir man Dzinn!! Pati kalta ta gerklėė suknista.. išgis ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą